Πέμπτη 30 Ιουνίου 2011

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ START & SERVICES



Αγαπητοί συνεργάτες,
Στα πλαίσια της τακτικής επικοινωνίας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι από την Παρασκευή 01/07/2011, η μεγάλη προσφορά της ALTEC SOFTWARE στις οικογένειες εφαρμογών Start & Services, αναπροσαρμόζεται.
Συγκεκριμένα:
Η εφαρμογή ΚΕΦΑΛΑΙΟ E.R.P. Start θα πωλείται προς 450€, η εφαρμογή ΚΕΦΑΛΑΙΟ E.R.P. Services προς 200€ και η εφαρμογή xLINE E.R.P. Start προς 500€.
Οι ανωτέρω τιμές, εμπεριέχουν Σύμβαση Βασικής Υποστήριξης & Συντήρησης για έξι (6) μήνες.
Η εμπορική πολιτική των ανωτέρω εφαρμογών - 50% έκπτωση στα EXE και 40% έκπτωση στις συμβάσεις - εξακολουθεί να ισχύει και κατά τη διάρκεια της προσφοράς.
Συνημμένο σας αποστέλλουμε φυλλάδιο με την προσφορά.

Με εκτίμηση,
Εμπορική Διεύθυνση,
ALTEC SOFTWARE A.E.

Τετάρτη 22 Ιουνίου 2011

Τα νέα της Altec Software, Τεύχος 4 - Ιούνιος 2011

Τεύχος 4 - Ιούνιος 2011

Νέα γενιά εφαρμογών

Η Altec Software παραμένοντας πιστή στις δεσμεύσεις της για ενσωμάτωση όλων των σύγχρονων τεχνολογιών στις εφαρμογές της , επανασχεδίασε και κυκλοφόρησε τη νέα γενιά εφαρμογών, ΚΕΦΑΛΑΙΟ ERP και ATLANTIS ERP.
Λόγω της ανοικτής αρχιτεκτονικής τους εξασφαλίζουν απεριόριστες δυνατότητες προσαρμογής στις εξατομικευμένες ανάγκες των επιχειρήσεων, προσφέρουν εξαιρετικά σύγχρονο περιβάλλον εργασίας, πλούσια λειτουργικότητα και φιλικότητα στο χρήστη.


ΚΕΦΑΛΑΙΟ E.R.P.
To ΚΕΦΑΛΑΙΟ ERP αποτελεί μια καταξιωμένη εφαρμογή που απολαμβάνει την εμπιστοσύνη χιλιάδων επιχειρήσεων. Απευθύνεται σε όλα τα είδη των εταιριών καλύπτοντας πλήρως τις διαχειριστικές τους ανάγκες.
Σχεδιασμένο από την αρχή με τη χρήση σύγχρονων μεθόδων και εργαλείων ανάπτυξης, τo ΚΕΦΑΛΑΙΟ ERP διατηρεί τη λειτουργικότητα και την ευχρηστία των προκατόχων του, σε συνδυασμό με το νέο σύστημα διαχείρισης δεδομένων που προσφέρει δυνατότητα εκτέλεσης εντολών SQL, τη δυνατότητα ταυτόχρονης εκτέλεσης πολλών διαφορετικών εργασιών και την ανανεωμένη επιφάνεια εργασίας με δυνατότητα χρήσης δύο διαφορετικών τύπων μενού πλοήγησης.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ E.R.P.Το ERP για μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις που αναζητούν κάτι παραπάνω απο ένα απλό πληροφοριακό σύστημα Εμπορικής και Οικονομικής Διαχείρισης. ΤοATLANTIS ERP βοηθά την ανάπτυξη κάθε επιχείρησης παρέχοντας ενιαία λειτουργικότητα ERP & CRM και τη δύναμη της πολυδιάστατης πληροφόρησης ενός εργαλείου Business Intelligence.
Προσφέρει:
  • νέα επιφάνεια εργασίας
  • δυνατότητα δημιουργίας menu από το χρήστη
  • εύχρηστη μηχανή αναζήτησης απο το διαδίκτυο και το Atlantis
  • κεντρικό menu με τρείς διαφορετικές μορφές
  • πρόσθετα βοηθήματα όπως ρολόι, ημερολόγιο, μηνύματα, σημειώσεις κ.α.
  • νέες ενότητες όπως CRM, e-Commerce, Εντατική Λιανική με χρήση οθονών αφής


ALL IN ONE 36 H πρόταση της Altec Software για τις Ελληνικές Επιχειρήσεις

ΠΡΟΦΙΣΩΛ Α.Ε.
Η Altec Software παρουσίασε ένα νέο ευέλικτο τρόπο απόκτησης των εφαρμογών της ΚΕΦΑΛΑΙΟ ERPxLINE ERP & ATLANTIS ERP.
Πρόκειται για μια καινοτόμα διαδικασία, με την οποία δίνεται η ευκαιρία στις επιχειρήσεις να αποκτήσουν το δικαίωμα άμεσης λειτουργίας για μια απο τις παραπάνω εφαρμογές αποπληρώνοντας σε 36 άτοκες μηνιαίες δόσεις. Μετά τηνπλήρη και οριστική εξόφληση όλων των δόσεων, η εταιρία αποκτά την αορίστου χρόνου άδεια χρήσης της εφαρμογής, χωρίς επιπλέον τίμημα.
Η διαδικασία ALTEC SOFTWARE ALL IN ONE 36, αφορά πωλήσεις νέων εγκαταστάσεων και συνδυάζεται με όλες τις ισχύουσες εμπορικές πολιτικές αντικατάστασης εφαρμογών ανταγωνισμού, που προσφέρουν έως και 50% έκπτωση στις τιμές τιμοκαταλόγου των εφαρμογών ALTEC SOFTWARE.

 Altec Software στηρίζει το ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ

PDAΜε αίσθημα κοινωνικής ευθύνης η διοίκηση της Altec Software αποφάσισε να στηρίξει το ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ προχωρώντας στην ΔΩΡΕΑΝ προμήθεια, εγκατάσταση και διαρκή υποστήριξη της εφαρμογής Atlantis ERP.

Τρίτη 14 Ιουνίου 2011

ΚΕΦΑΛΑΙΟ E.R.P. - Σημαντική Ειδοποίηση



Αγαπητέ κύριε / κυρία,
Όπως σίγουρα γνωρίζετε, η ALTEC SOFTWARE, πιστή στις δεσμεύσεις της να ενσωματώνει άμεσα στις εφαρμογές της τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις και να τις εμπλουτίζει διαρκώς με νέες διαχειρίσεις, κυκλοφόρησε τον Μάρτιο του 2011, τη νέα σειρά της εφαρμογής ΚΕΦΑΛΑΙΟ, το ΚΕΦΑΛΑΙΟ E.R.P.
Το ΚΕΦΑΛΑΙΟ E.R.P., όπως και οι προκάτοχοί του, συνεχίζει να θέτει νέα πρότυπα λειτουργικότητας και ευχρηστίας, παρέχοντας στους χρήστες όλα τα απαραίτητα εργαλεία για μία μεθοδική, άνετη και υψηλής αποδοτικότητας εργασία.
Με αφορμή τα τελευταία δημοσιεύματα στον ημερήσιο & οικονομικό τύπο, αναφορικά με επικείμενες μεταβολές των συντελεστών Φ.Π.Α., θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για μία ακόμη φορά ότι, η ανάπτυξη της εφαρμογής ΚΕΦΑΛΑΙΟ/4 έχει σταματήσει και όλες οι αλλαγές ενσωματώνονται αποκλειστικά στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ E.R.P.
Η μετάβαση στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ E.R.P., είναι ΔΩΡΕΑΝ(1) για εγκαταστάσεις που έχουν ενεργή Σύμβαση Βασικής Υποστήριξης & Συντήρησης και εκτός των πολλών νέων χαρακτηριστικών που ενσωματώνει, προσφέρει και τη δυνατότητα τηλεϋποστήριξη της εφαρμογής σας, από τα τμήματα υπηρεσιών της ALTEC SOFTWARE.
(1) Η δωρεάν μετάβαση στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ E.R.P., ΔΕΝ περιλαμβάνει το κόστος του νέου Data Engine που απαιτείται για τη λειτουργία του, το οποίο σας προσφέρεται στη συμβολική τιμή των 50 € (πλέον Φ.Π.Α. 23%) για το Data Engine Start, 75 € (πλέον Φ.Π.Α. 23%) για το Data Engine Entry και 100 € (πλέον Φ.Π.Α. 23%) για το Data Engine Full.

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ


Η νέα αρχιτεκτονική σχεδιασμού καθώς και η λειτουργία των αρχείων της εφαρμογής ΚΕΦΑΛΑΙΟ E.R.P. σε βάση δεδομένων, κατέστησε απαραίτητη την ανάπτυξη νέων εργαλείων για την παροχή υπηρεσιών υποστήριξης.
Η λειτουργία των νέων εργαλείων, είναι σημαντικά διαφορετική από τη αντίστοιχη των παλαιών. Για το λόγο αυτό, θα θέλαμε να σας υπενθυμίσουμε ότι η επέμβαση στα αρχεία της εφαρμογής ΚΕΦΑΛΑΙΟ E.R.P. πρέπει να γίνεται αποκλειστικά και μόνο από το δίκτυο εξουσιοδοτημένων συνεργατών της ALTEC SOFTWARE, το οποίο διαθέτει την απαιτούμενη τεχνογνωσία.
Η επέμβαση στην εφαρμογή από άτομα τα οποία δεν είναι εξουσιοδοτημένα από την ALTEC SOFTWARE, εκτός από πιθανή απώλεια δεδομένων στα αρχεία της εφαρμογής μπορεί να επιφέρει μεγάλες οικονομικές επιβαρύνσεις στην επιχείρησή σας.
Επικοινωνήστε σήμερα κιόλας με τον εξουσιοδοτημένο συνεργάτη της ALTEC SOFTWARE που υποστηρίζει μηχανογραφικά την εταιρία σας ή με τα τμήματα συμβάσεων της ALTEC SOFTWARE, ανανεώστε έγκαιρα την ετήσια Σύμβαση Βασικής Υποστήριξης & Συντήρησης και αποκτείστε το νέο ΚΕΦΑΛΑΙΟ E.R.P. στο οποίο ενσωματώνονται αποκλειστικά, όλες οι νέες οικονομικές και φορολογικές διατάξεις.
Θα πρέπει τέλος να υπογραμμιστεί, ότι η έγκαιρη ανανέωση της Σύμβασής σας, προστατεύει την εταιρία σας τόσο από περιττές οικονομικές επιβαρύνσεις, όσο και από οργανωτικά και λειτουργικά προβλήματα που μπορεί να δημιουργηθούν στη μηχανογράφησή της όταν μεσολαβούν διαστήματα χωρίς υποστήριξη και επιχειρούνται πρόχειρες λύσεις της τελευταίας στιγμής.

Με εκτίμηση,
Εμπορική Διεύθυνση,
ALTEC SOFTWARE A.E.

Τρίτη 7 Ιουνίου 2011

xLINE - Φορολογία Εισοδήματος (Σημαντική Διευκρίνιση)



Αγαπητοί Συνεργάτες / Πελάτες,
Προς άρση των παρεξηγήσεων αναφορικά με την επιστολή απόσυρσης της εφαρμογής xLINE - Φορολογία Εισοδήματος, θέλουμε να διευκρινίσουμε τα εξής:
1.    Η απόσυρση αφορά την διάθεση της εφαρμογής με την υπάρχουσα μορφή της και ειδικότερα, την δωρεάν διάθεσή της από το διαδίκτυο (internet) σε ιδιώτες αλλά και σε μη πελάτες της ALTEC SOFTWARE,
2.    Για τους λογιστές πελάτες της ALTEC SOFTWARE, θα κυκλοφορήσει μια νέα διαχείριση φορολογικών & λογιστικών εντύπων (πλήρως συμβατή με τα δεδομένα της αποσυρόμενης εφαρμογής), η οποία θα είναι εμπλουτισμένη με πλήθος νέων χαρακτηριστικών και δυνατοτήτων,
3.    Η νέα διαχείριση, θα είναι διαθέσιμη αποκλειστικά και μόνο για επαγγελματίες λογιστές, πελάτες της ALTEC SOFTWARE με τις εφαρμογές ΚΕΦΑΛΑΙΟ - Λογιστικό πακέτο & xLINE λογιστική σουίτα.
4.    Η υποστήριξη της εφαρμογής xLINE - Φορολογία Εισοδήματος, θα συνεχιστεί ΜΟΝΟ για τους λογιστές πελάτες της ALTEC SOFTWARE, μέχρι την κυκλοφορία της νέας διαχείρισης.

Με εκτίμηση,
Εμπορική Διεύθυνση,
ALTEC SOFTWARE A.E.

Atlantis E.R.P. - Entry


Αγαπητέ κύριε / Αγαπητή κυρία,
Όταν πριν από δύο μήνες, στην ALTEC SOFTWARE ξεκινήσαμε την διάθεση του νέου ATLANTIS E.R.P., πραγματικά δεν περιμέναμε τόσο μεγάλη ανταπόκριση.
Βλέποντας την πραγματικά ενθουσιώδη επιθυμία των ελληνικών επιχειρήσεων για μετάβαση στην τεχνολογία ATLANTIS, αναπροσαρμόσαμε το τιμοκατάλογο της εφαρμογής ATLANTIS E.R.P. - Entry.
ΑΠΟΚΤΗΣΕΤΕ ΤΟ ΝΕΟ ATLANTIS E.R.P.
ΣΕ ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΠΡΟΣΙΤΗ ΤΙΜΗ
Περιγραφή
Εφαρμογή
Σύμβαση
ATLANTIS Entry(1)
Πελάτες - Χρεώστες, Πωλητές - Εισπράκτορες, Προμηθευτές - Πιστωτές, Διαχείριση Ειδικών Λογαριασμών, Διαχείριση Τραπεζών - Τραπεζικοί Λογαριασμοί, Εισπράξεις - Πληρωμές, Λοιπές Συναλλαγές, Αξιόγραφα, Διαχείριση & Έλεγχος Αποθεμάτων - Ειδών, Αποθηκευτικοί Χώροι, Θέσεις Αποθήκευσης, Group Sets, Χρώμα - Μέγεθος, Παραστατικά Αποθήκης, Διαχείριση Εναλλακτικών Κωδικών, Διαχείριση Παραγγελιών Πωλήσεων - Αγορών, Διαχείριση Παραστατικών Πωλήσεων - Αγορών, Διαχείριση Λιανικών Πωλήσεων, Τιμολογιακές Πολιτικές, Έξοδα Πωλήσεων, Διαχείριση Παρτίδων Αποθεμάτων, Εμπορική Κοστολόγηση
2.800€
476€
ATLANTIS Entry & Γενική Λογιστική(1)
3.550€
604€
(1) Οι τιμές αφορούν άδεια χρήσης της εφαρμογής για 1 χρήστη (Single User)
ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΑΣ ΚΕΡΔΙΖΕΤΕ ΕΠΙΠΛΕΟΝ
  • ΕΚΠΤΩΣΗ ως 50% στις ανωτέρω τιμές τιμοκαταλόγου,
  • ΔΩΡΕΑΝ τηλεφωνική υποστήριξη & νέες εκδόσεις ως τη λήξη του συμβολαίου της υπάρχουσας εφαρμογής σας
  • ΔΩΡΕΑΝ μεταφορά δεδομένων από την υπάρχουσα εφαρμογή σας,
  • ΔΩΡΕΑΝ εγκατάσταση της βασικής παραμετροποίησης και των φορμών εντύπων,
  • ΔΩΡΕΑΝ τηλευποστήριξη για αποκατάσταση οποιαδήποτε δυσλειτουργίας της εφαρμογής, από τα τμήματα υπηρεσιών της ALTEC SOFTWARE, ως τη λήξη του συμβολαίου της υπάρχουσας εφαρμογής σας.
Επικοινωνήστε σήμερα κιόλας με τα τμήματα πωλήσεων της ALTEC SOFTWARE ή με το δίκτυο εξουσιοδοτημένων συνεργατών της για μια αναλυτική παρουσίαση της εφαρμογής ή κατεβάστε τη δοκιμαστική έκδοση του ATLANTIS E.R.P. και γνωρίστε την εφαρμογή που θέτει νέα πρότυπα στη μηχανογράφηση των επιχειρήσεων.

Με εκτίμηση,
Εμπορική Διεύθυνση,
ALTEC SOFTWARE A.E.

Παρασκευή 3 Ιουνίου 2011

xLINE - Φορολογία Εισοδήματος



Αγαπητοί Συνεργάτες / Πελάτες,
Στα πλαίσια της αναδιοργάνωσης των εφαρμογών Altec Software, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι την 1η Ιουλίου 2011, προγραμματίζουμε την απόσυρση της εφαρμογής xLINE - Φορολογία Εισοδήματος.
Οι περισσότερες εργασίες - αν όχι όλες - της εφαρμογής, έχουν πλέον ενσωματωθεί στις ηλεκτρονικές σελίδες της Γ.Γ.Π.Σ. (taxisnet) και εμπλουτίζονται συνεχώς, ώστε να είναι σε θέση να υποκαθιστούν τις εφαρμογές φορολογίας εισοδήματος των εταιριών πληροφορικής.
Σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη σας.

Με εκτίμηση,
Εμπορική Διεύθυνση,
ALTEC SOFTWARE A.E.

Έναρξη διάθεσης νέων διαχειρίσεων


Αγαπητοί συνεργάτες,

Στα πλαίσια της τακτικής μας επικοινωνίας θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τα εξής:
1.    Προϊόντα e-Commerce
Κυκλοφόρησαν και είναι άμεσα διαθέσιμες οι νέες διαχειρίσεις Corporate Site, B2B και B2C στις εφαρμογές xLINE E.R.P. & ATLANTIS E.R.P. (1),(2)
Μετά τη θετικότατη αποδοχή των διαχειρίσεων C.M.S. τόσο από όλους εσάς όσο και από τους τελικούς πελάτες, η ALTEC SOFTWARE σας προσφέρει τη δυνατότητα πώλησης μιας ολοκληρωμένης και ομογενοποιημένης λύσης e-Commerce στους πελάτες σας.
Συγκεκριμένα, οι νέες διαχειρίσεις Corporate Site, B2B και B2C που αναπτύχθηκαν εξολοκλήρου από τα τμήματα R & D της ALTEC SOFTWARE και ενσωματώθηκαν στις εφαρμογές μας, καλύπτουν τόσο την δημιουργία και ενημέρωση Corporate sites με κείμενα, φωτογραφίες, είδη, τιμές, κλπ. που ως πηγή τους έχουν τις εφαρμογές μας, όσο και την πλήρη λειτουργία ηλεκτρονικών καταστημάτων B2B και B2C.
Οι νέες διαχειρίσεις προσφέρονται στους πελάτες με ένα πλήθος τυποποιημένων templates ώστε να μπορούν να επιλέξουν αυτό που ταιριάζει καλύτερα στις λειτουργικές τους ανάγκες και στην αισθητική τους, ενώ παράλληλα η συντήρηση και ενημέρωσή τους γίνεται μέσα από το E.R.P. που ήδη χρησιμοποιούν ώστε η όλη διαδικασία να είναι οικεία στους χρήστες.
Ταυτόχρονα, παρέχουμε τη δυνατότητα στους πελάτες, να ζητούν από την ALTEC SOFTWARE, την ανάπτυξη Corporate Site, B2B και B2C εφαρμογών, άμεσα συνδεδεμένων με τα προϊόντα μας, σε περιπτώσεις που τα τυποποιημένα templates δεν καλύπτουν απόλυτα τις ανάγκες τους.
Θα θέλαμε τέλος να επισημάνουμε, ότι οι διαχειρίσεις C.M.S. για την επικοινωνία των εφαρμογών μας με προϊόντα e-Commerce τρίτων κατασκευαστών παραμένουν.
(1) Οι αντίστοιχες διαχειρίσεις στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ E.R.P. θα είναι διαθέσιμες στα τέλη Ιουλίου.
(2) Ενδεικτικά χαρακτηριστικά και αναλυτικό τιμοκατάλογο των προϊόντων e-Commerce, μπορείτε να βρείτε στο συνημμένο αρχείο, ενώ τα τυποποιημένα templates μπορείτε να τα βρείτε ΕΔΩ.
2.    ATLANTIS E.R.P. & ATLANTIS Entry E.R.P.
Οι εφαρμογές ATLANTIS E.R.P. & ATLANTIS Entry E.R.P., γίνονται ακόμη πιο ευέλικτες και ανταγωνιστικές. Συγκεκριμένα:
ATLANTIS E.R.P.
o    Η τιμή του κωδικού 211910 - ATLANTIS Customization Tools μειώνεται από τα 3.200€ στα 2.200€ και η ετήσια σύμβαση βασικής υποστήριξης από 544€ σε 374€
ATLANTIS Entry
o    Από τον κωδικό 211052 - ATLANTIS Entry αφαιρούνται οι ενότητες της Γενικής Λογιστικής & των Παγίων με παράλληλη μείωση της τιμής πώλησης από 4.200€ σε 2.800€ και της ετήσιας σύμβασης βασικής υποστήριξης από 714€ σε 476€,
o    Προστίθεται στον τιμοκατάλογο ο κωδικός 211101 - ATLANTIS Entry & Γενική Λογιστική με τιμή 3.550€ και ετήσια σύμβαση βασικής υποστήριξης 604€,
o    Στις ενότητες που συνδέονται με το ATLANTIS Entry, προστίθεται ο κωδικός 211131 - ATLANTIS Entry  Διαχείριση Παγίων με τιμή 650€ και ετήσια σύμβαση βασικής υποστήριξης 111€,
o    Η τιμή του κωδικού 211911 - ATLANTIS Entry Customization Tools μειώνεται από τα 1.700€ στα 1.200€ και η ετήσια σύμβαση βασικής υποστήριξης από 289€ σε 204€.
Το νέο τιμοκατάλογο των εφαρμογών ALTEC SOFTWARE μπορείτε να το βρείτε ΕΔΩ ενώ για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνείτε με τα τμήματα πωλήσεων της ALTEC SOFTWARE.

Με εκτίμηση,
Εμπορική Διεύθυνση,
ALTEC SOFTWARE A.E.