Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014

Νέες εκδόσεις και οδηγίες παραμετροποίησης "Μηνιαίων συγκεντρωτικών ΜΥΦ" (ΠΟΛ.1022)

Αγαπητέ κύριε / Αγαπητή κυρία,
Στο πλαίσιο της τακτικής μας επικοινωνίας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι κυκλοφόρησαν και είναι ΑΜΕΣΑ διαθέσιμες οι νέες εκδόσεις των εφαρμογών «ΚΕΦΑΛΑΙΟ E.R.P.», «ATLANTIS E.R.P.» & «xLINE E.R.P.» στις οποίες έχουν ενσωματωθεί πλήρως οι διατάξεις της ΠΟΛ.1022 (ΦΕΚ Β' 179 / 31-01-2014), αναφορικά με την «Υποβολή καταστάσεων φορολογικών στοιχείων για διασταύρωση πληροφοριών».

Όσοι από εσάς έχετε σε ισχύ Σύμβαση Βασικής Υποστήριξης & Συντήρησης στις εφαρμογές «ΚΕΦΑΛΑΙΟ E.R.P.», «ATLANTIS E.R.P.» & «xLINE E.R.P.» που χρησιμοποιείτε στην εταιρία σας, μπορείτε να παραλάβετε την νέα έκδοση της εφαρμογής σας μέσω της διαδικασίας του Live Update.
Μετά την εγκατάσταση της νέας έκδοσης, θα πρέπει σε συνεργασία με τον εξουσιοδοτημένο συνεργάτη της ALTEC SOFTWARE που υποστηρίζει μηχανογραφικά την εταιρία σας ή με τα τμήματα υπηρεσιών της ALTEC SOFTWARE, να ακολουθήσετε τις αναλυτικές οδηγίες παραμετροποίησης της εφαρμογής σας, τις οποίες μπορείτε να κατεβάσετε πιέζοντας στο λογότυπό της.

ATLANTIS ERP

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ERP

XLINE ERP

Τέλος, πρέπει να επισημάνουμε ότι οι αλλαγές στη φορολογική νομοθεσία και κατά συνέπεια η ανάγκη κάλυψης των εφαρμογών λογισμικού με νέες εκδόσεις, θα είναι συνεχείς για μεγάλο χρονικό διάστημα. Για το λόγο αυτό, σκόπιμο είναι να φροντίσετε για τη συνεχή κάλυψη των εφαρμογών σας με Σύμβαση Βασικής Υποστήριξης & Συντήρησης ώστε να είστε πάντοτε συγχρονισμένοι με τις τελευταίες εκδόσεις που θα κυκλοφορούν από την Altec Software.

Επικοινωνήστε σήμερα κιόλας με τον εξουσιοδοτημένο συνεργάτη της ALTEC SOFTWARE που υποστηρίζει μηχανογραφικά την εταιρία σας ή με τα τμήματα συμβάσεων της ALTEC SOFTWARE και ανανεώστε έγκαιρα την ετήσια Σύμβαση Βασικής Υποστήριξης & Συντήρησης, ώστε να λαμβάνετε ΑΜΕΣΑ τις νέες εκδόσεις των εφαρμογών.

Με εκτίμηση,

Εμπορική Διεύθυνση,
ALTEC SOFTWARE A.E.

Το ηλεκτρονικό κατάστημα της NAVY and GREEN και σε mobile e-Commerce από την Altec Software

www.navygreen-eshop.gr

ΑΦΟΙ ΑΔΑΜΑΚΟΥ ΑΕ (NAVY and GREEN) ΠΑΡΑΓΩΓΗ και ΕΜΠΟΡΙΑ ΑΝΔΡΙΚΟΥ ΕΝΔΥΜΑΤΟΣ

Το mobile e-Commerce της Altec Software επέλεξε η Navy and Green για την εξυπηρέτηση των πελατών της στις αγορές τους μέσα από το ηλεκτρονικό κατάστημα (e-Shop), http://www.navygreen-eshop.gr

Σκοπός της Navy and Green ήταν να δώσει τη δυνατότητα στους πελάτες της να αγοράζουν ηλεκτρονικά με το Smartphone ή Tablet τους, όπου και αν βρίσκονται με σύνδεση Wi-Fi ή 3G
Η Altec Software ανέπτυξε την πλατφόρμα δημιουργίας Mobile e-Commerce εφαρμογών. Λειτουργεί με οποιονδήποτε browser, σε οποιοδήποτε λειτουργικό (iOS της Apple, Android της Google, Windows Phone της Microsoft, Blackberry OS της Blackberry), σε οποιαδήποτε συσκευή Smartphone ή Tablet με τα ανωτέρω προαναφερθέντα λειτουργικά και δεν απαιτεί επιπλέον συντήρηση.

Η ΑΦΟΙ ΑΔΑΜΑΚΟΥ ΑΕ το έτος 1959 κάνει το πρώτο μεγάλο βήμα μιας μακράς και πολύ επιτυχημένης πορείας στο χώρο της ανδρικής μόδας και ένδυσης.
Η εταιρεία τα τελευταία χρόνια επικεντρώνει όλη την  εμπορική  δυναμική και την τεχνογνωσία στην προβολή και προώθηση του brand Navy and Green.
Σήμερα, με μια δυναμική αλλά και διαρκή παρουσία στην ελληνική αγορά έχει αναγνωριστεί ως μία από τις πιο επιτυχημένες ελληνικές επιχειρήσεις με παραγωγική και εισαγωγική δραστηριότητα στην ανδρική ένδυση.

Η ΑΦΟΙ ΑΔΑΜΑΚΟΥ ΑΕ διαθέτει ένα διευρυμένο και ευέλικτο δίκτυο χονδρικής διανομής που αποτελείται από επιλεγμένα καταστήματα σε όλη την Ελλάδα. Επίσης, διαθέτει Shops in shops, συνεργασίες με επώνυμες φίρμες και αναπτυσσόμενο δίκτυο καταστημάτων franchising.

Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2014

Ετήσια έρευνα (2013) για το ηλεκτρονικό εμπόριο B2C από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ELTRUN)

Altec Software Newsletter #9 FEB 2014

Ετήσια έρευνα (2013) για το ηλεκτρονικό εμπόριο B2C από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ELTRUN) http://www.eltrun.gr/e-commerce-survey-2013

Σε ρυθμούς ανάπτυξης 25% το Ηλεκτρονικό Εμπόριο B2C το 2013 στην Ελλάδα.

Ολοκληρώθηκε πρόσφατα η ετήσια έρευνα του ηλεκτρονικού εμπορίου B2C που πραγματοποιεί εδώ και 5 χρόνια το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Τα κύρια συμπεράσματα παρουσιάσθηκαν την Τρίτη 3 Δεκεμβρίου, στο 9ο Συνέδριο Καινοτομίας του Διαδικτύου και Ηλεκτρ. Επιχειρείν (που οργανώνει το ΕΙΠ / ΕΕΔΕ και το ELTRUN / ΟΠΑ).

Ετήσια έρευνα (2013) για το ηλεκτρονικό εμπόριο B2C από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Το 35% των χρηστών Internet στην Ελλάδα (περίπου 2.2εκ) έκαναν τουλάχιστον μια αγορά προϊόντος / υπηρεσίας Online. Παρά το ότι η Online αγορά κινήθηκε με 25% ρυθμούς ανάπτυξης σε σχέση με το 2012, ακόμη παραμένει σε χαμηλά επίπεδα, αφού η αντίστοιχη Ευρωπαϊκή αγορά θα φθάσει τα €350 δις, με το 70% των χρηστών Internet να αγοράζουν Online. Αυτό δείχνει και την προοπτική της Ελληνικής αγοράς, που από τα €3.2 δις μπορεί κάτω από προϋποθέσεις, να φθάσει τα επόμενα χρόνια τα €6 δις.
Τα κύρια χαρακτηριστικά των Ελλήνων Online καταναλωτών είναι:
Έχουν μια σχετική πλέον εμπειρία 5,5 ετών κατά μέσο όρο Online αγορών. Το 18% ξεκίνησε τις Online αγορές το 2013 που δικαιολογεί σε μεγάλο βαθμό την ανάπτυξη της αγοράς το 2013 σε σχέση με το 2012.
  • Τα προϊόντα-υπηρεσίες, που πουληθήκανε περισσότερες φορές μέσω του Internet είναι: ταξιδιωτικές υπηρεσίες (αγορά εισιτηρίων) 74%, διανομή σε καταλύματα 67%, Εξαρτήματα και περιφερειακός εξοπλισμός Η/Υ 65%, Είδη ένδυσης καυ υπόδησης 57%, κ.α.
  • Το 40% θα αυξήσουν τις Online αγορές τους το 2014, ενώ λόγω της οικονομικής κρίσης το 20% θα τις μειώσει.
  • Η σημασία του διαδικτύου στις αγορές συνολικά, φαίνεται και από το γεγονός ότι για τους Online αγοραστές το 40% των αγορών σε φυσικά καταστήματα / εταιρίες, γίνεται αφού γίνει σοβαρή διερεύνηση / έρευνα και σύγκριση τιμών στο Διαδίκτυο
  • Μόνο το 60-65% των συνολικών Online αγορών κατευθύνεται σε Ελληνικά Sites. Αυτό καταδεικνύει και την προοπτική των Ελληνικών ψηφιακών επιχειρήσεων κάτω από προϋποθέσεις στο μέλλον, αφού το αντίστοιχο νούμερο στην Ευρώπη είναι κοντά στο 90%
Οι Έλληνες Online αγοραστές συνήθως αγοράζουν από 4-5 Ελληνικά Sites και 3-4 ξένα Sites. 



Διεθνής έρευνα για την εξάπλωση των Smartphones και Tablets

Altec Software Newsletter #9 FEB 2014

Διεθνής έρευνα για την εξάπλωση των Smartphones και Tablets

Τα τελευταία χρόνια, η χρήση κινητών τηλεφώνων «Smartphones» και «Tablets» παγκοσμίως αλλά και στην Ελλάδα έχει αυξηθεί σημαντικά και στο μέλλον αναμένεται να αυξηθεί ακόμη περισσότερο, σύμφωνα με την έρευνα της StatCounter: http://gs.statcounter.com/#mobile_os-GR-monthly-201211-201311-bar

Διεθνής έρευνα για την εξάπλωση των Smartphones και Tablets

Το δυνατό σημείο των συσκευών αυτών είναι το λειτουργικό τους σύστημα (iOS της Apple, Android της Google, Windows Phone της Microsoft, Blackberry OS της Blackberry κλπ) και η δυνατότητα του χρήστη να έχει πρόσβαση στο Internet μέσω σύνδεσης Wi-Fi και 3G-4G.

Τα πακέτα σύνδεσης Mobile Internet γίνονται όλο και πιο προσιτά στο ευρύ κοινό και η ανάγκη για διαδικτυακή παρουσία μιας εταιρίας και μέσω κινητού γίνεται επιτακτική. Οι Mobile εφαρμογές και ιστοσελίδες, βοηθούν τις εταιρείες να φτάσουν σε μια ακόμα πιο μεγάλη βάση πελατών και καταναλωτών.

Mobile e-Commerce από την Altec Software

Altec Software Newsletter #9  FEB 2014

Mobile e-Commerce από την Altec Software

Η Altec Software ανέπτυξε την πλατφόρμα δημιουργίας Mobile e-Commerce εφαρμογών. Λειτουργεί με οποιονδήποτε browser, σε οποιοδήποτε λειτουργικό (iOS της Apple, Android της Google, Windows Phone της Microsoft, Blackberry OS της Blackberry), σε οποιαδήποτε συσκευή Smartphone ή Tablet με τα ανωτέρω προαναφερθέντα λειτουργικά και δεν απαιτεί επιπλέον συντήρηση.

Κεντρική Σελίδα (Home Page)
Tablet
Smartphone

Σύγχρονα menu πλοήγησης σε Tablets και Smartphones

Αναγνωρίζοντας αυτόματα την συσκευή του χρήστη (Smartphones ή Tablets), η εφαρμογή προσαρμόζεται και εμφανίζει δυναμικά πτυσσόμενα menu για καλύτερη περιήγηση στο site και στα προϊόντα.

Κατηγορία Προϊόντων (Product Category Page)

Κατηγορία Προϊόντων (Product Category Page)

Η σελίδα της κατηγορίας των προϊόντων βοηθά τον χρήστη να δει ομαδοποιημένα τα προϊόντα της κατηγορίας που επέλεξε.
Στην βελτιωμένη έκδοση για κινητά τηλέφωνα και ταμπλέτες (στα είδη με χρώματα), η επιλογή της μικρής εικόνας διαφορετικού χρώματος αλλάζει και την μεγάλη εικόνα, ώστε να βλέπει ο χρήστης το προϊόν που τον ενδιαφέρει στο χρώμα της αρεσκείας του.

Προϊόν (Product Details Page)

Προϊόν (Product Details Page)

Η σελίδα της αναλυτικής πληροφορίας του προϊόντος προβάλλει στον χρήστη όλες τις σημαντικές πληροφορίες που χρειάζεται.
Έτσι ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να δει τις διαφορετικές φωτογραφίες του προϊόντος που υπάρχουν στο site, αλλά και τις φωτογραφίες του προϊόντος ανά χρώμα.
Επίσης, μπορεί να δει όλες τις φωτογραφίεςι σε μεγέθυνση.

Ο Online έλεγχος υπολοίπου του προϊόντος σε χρώμα/μέγεθος από έναν ή περισσότερους αποθηκευτικούς χώρους μας προτείνει να επιλέξουμε το χρώμα και το μέγεθος για τα οποία υπάρχει διαθέσιμη ποσότητα στην αποθήκη μας.

Καλάθι Αγορών (Shopping Cart)

Καλάθι Αγορών (Shopping Cart)
Με απλά «κλίκ» ο χρήστης μπορεί να προσθέτει ή να αφαιρεί προϊόντα από το καλάθι, έχοντας σαφή εικόνα του καλαθιού σε όλα τα στάδια.
Εφαρμόζονται δυναμικά όλες οι εκπτωτικές πολιτικές των πελατών, ωθώντας τους πελάτες σε επιπλέον αγορές.

Ολοκλήρωση Παραγγελίας

Ολοκλήρωση Παραγγελίας
Η παραγγελία εκτελείται με όλους τους συνηθισμένους τρόπους αποστολής (courier, παραλαβή από κατάστημα), τους συνήθεις τρόπους πληρωμής (αντικαταβολή, πιστωτική κάρτα, Paypal, κατάθεση σε τράπεζα) και εφαρμόζεται η πιθανή χρήση εκπτωτικών κουπονιών ή εκπτώσεων λόγω κάρτας μέλους.
Η ολοκλήρωση της παραγγελίας γίνεται μέσα από το ασφαλές περιβάλλον όλων των τραπεζών και των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων (Paypal).

Αποτύπωση των φυσικών καταστημάτων στον Χάρτη

Αποτύπωση των φυσικών καταστημάτων στον Χάρτη
Η εύρεση των φυσικών καταστημάτων γίνεται εύκολα μέσα από τους χάρτες της Google.
Ηλεκτρονικός κατάλογος για Mobile συσκευές

Ηλεκτρονικός κατάλογος για Mobile συσκευές

Η προβολή των προϊόντων μέσα από τον ηλεκτρονικό κατάλογο γίνεται εύκολα. ξεφυλλίζοντας τις σελίδες του καταλόγου.
Η δημιουργία του καταλόγου γίνεται σε HTML5 εξασφαλίζοντας τη σωστή προβολή του σε όλες τις συσκευές.