Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου 2015

Σεμινάριο με θέμα "Ελληνικά Λογιστικά Πρότυπα" με εισηγητή τον κο Γεώργιο Κορομηλά

Αγαπητοί συνεργάτες,
Η διοίκηση και τα στελέχη της ALTEC SOFTWARE έχουν την τιμή να σας προσκαλέσουν στο σεμινάριο με θέμα "Ελληνικά Λογιστικά Πρότυπα" με εισηγητή τον κο Γεώργιο Κορομηλά.

Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 9 Μαρτίου και ώρα 16:00 στο ξενοδοχείο THE MET HOTEL (26ης Οκτωβρίου 48, Θεσσαλονίκη)

Προσέλευση 15:30 - 16:00

Δηλώσεις συμμετοχής έως Παρασκευή 6 Μαρτίου.
Μέγιστος αριθμός συμμετεχόντων ανά συνεργάτη 4 άτομα (στελέχη & λογιστές).

Δήλωση συμμετοχής




Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2015

Κυκλοφορία της εφαρμογής «Φορολογικά Έντυπα 2015»

Το 2015 είναι μία ακόμη χρονιά με μεγάλες υποχρεώσεις και σημαντικές αλλαγές τόσο στη διαχείριση των φορολογικών δηλώσεων όσο και στις φορολογικές υποχρεώσεις εταιριών και φυσικών προσώπων γενικότερα.

Ειδικά για λογιστές και λογιστικά γραφεία
Φορολογικά Έντυπα 2015

Η εφαρμογή «Φορολογικά Έντυπα 2015» είναι η λύση που χρειάζεται το σύγχρονο λογιστικό γραφείο καθώς περιλαμβάνει όλες τις γνωστές ευκολίες των εφαρμογών της ALTEC Software, συνδυάζοντας την εξαιρετική ταχύτητα εργασίας με την απόλυτη αξιοπιστία στο αποτέλεσμα και κάνει πράξη το αίτημα σας για «περισσότερες και καλύτερες υπηρεσίες σε λιγότερο χρόνο».

Τα «Φορολογικά Έντυπα 2015» είναι εμπλουτισμένα με το σύνολο των χαρακτηριστικών και δυνατοτήτων που είναι απαραίτητα στο σύγχρονο λογιστικό γραφείο ενώ παράλληλα, διαθέτουν online διασύνδεση με τη Γενική Λογιστική της εφαρμογής «ΚΕΦΑΛΑΙΟ E.R.P.».

Τα «Φορολογικά Έντυπα 2015» περιλαμβάνουν τις ενότητες:
  • Διαχείριση Φορολογουμένων
  • Έντυπα Φορολογίας Εισοδήματος
  • Έντυπα Μητρώου
  • Έντυπα Κ.Φ.Α.Σ.
  • Έντυπα Φ.Π.Α. (Περιοδικές & εκκαθαριστικές δηλώσεις online με το «ΚΕΦΑΛΑΙΟ E.R.P.»)
  • Λοιπά Έντυπα
Η τιμή διάθεσης της εφαρμογής ανέρχεται στα 150,00€(1) για απεριόριστο αριθμό χρηστών και είναι ΑΜΕΣΑ διαθέσιμη.

(1) Η τιμή αφορά πελάτες της ALTEC SOFTWARE που διαθέτουν ενεργή Σύμβαση Βασικής Υποστήριξης & Συντήρησης στην εφαρμογή «Λογιστική σουίτα».

Επικοινωνήστε σήμερα κιόλας με τον εξουσιοδοτημένο συνεργάτη της ALTEC SOFTWARE που υποστηρίζει μηχανογραφικά την εταιρία σας ή με τα τμήματα πωλήσεων της ALTEC SOFTWARE και προμηθευτείτε έγκαιρα την νέα εφαρμογή.

Έναρξη διάθεσης των νέων εφαρμογών «ATLANTIS Entry PAYROLL»

Στο πλαίσιο της τακτικής μας επικοινωνίας θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για την έναρξη διάθεσης των νέων εφαρμογών

«ATLANTIS Entry PAYROLL»

Η νέα εφαρμογή καλύπτει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την ανάγκη των σημερινών επιχειρήσεων για μια σύγχρονη και λειτουργική εφαρμογή μισθοδοσίας, θέτοντας νέα πρότυπα λειτουργικότητας και ευχρηστίας, με την εξαιρετικά καινοτόμα προσέγγιση στην επιφάνεια εργασίας, τα μενού και τις οθόνες της.

Παράλληλα, το «ATLANTIS Entry PAYROLL», αποτελεί την εφαρμογή Μισθοδοσίας της νέας «ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΣΟΥΙΤΑΣ II»(1), καθώς είναι ειδικά σχεδιασμένο ώστε να καλύπτει πλήρως και τις ανάγκες των σύγχρονων λογιστικών γραφείων.

Όσοι από εσάς έχετε σε ισχύ Σύμβαση Βασικής Υποστήριξης & Συντήρησης στην παλαιά σας εφαρμογή μισθοδοσίας μπορείτε ΑΜΕΣΑ & ΔΩΡΕΑΝ να προμηθευτείτε τη νέα εφαρμογή «ATLANTIS Entry PAYROLL».

Τέλος, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι ο τιμοκατάλογος της νέας εφαρμογής μισθοδοσίας δε διαφέρει από τον αντίστοιχο της παλαιάς, με αποτέλεσμα να προκύπτει ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΑΥΞΗΣΗ στην τιμή της Ετήσιας Σύμβασης Βασικής Υποστήριξης & Συντήρησης.
(1) Οι υπόλοιπες εφαρμογές της «Λογιστικής Σουίτας ΙΙ», θα είναι σταδιακά διαθέσιμες εντός του 2015.

Βασικά Χαρακτηριστικά

ATLANTIS Entry PAYROLL




  • Νέο User Interface και ενεργή επιφάνεια εργασίας
  • Δυνατότητα δημιουργίας menu ανά χρήστη
  • Πλήρης επανασχεδιασμός ενοτήτων, εργασιών και οθονών
  • Αναδιάταξη εργασιών με βάση τη συχνότητα χρήσης
  • Νέοι Browser με απεριόριστες δυνατότητες παραμετροποίησης
  • Νέος ανανεωμένος σχεδιασμός φορμών & εκτυπώσεων
  • Οικονομική εικόνα εργαζομένων πολλαπλών διαστάσεων
  • Βελτιωμένη διαχείριση επιχειρησιακών Συμβάσεων Εργασίας
  • Προσθήκη πολλαπλών αυτοματισμών στην εκτέλεση σύνθετων εργασιών
  • Πολυεταιρικές εργασίες και εκτυπώσεις
  • Νέο σύστημα ενημέρωσης εκδόσεων & δεδομένων (live update)
Για περισσότερες πληροφορίες καθώς και για οποιαδήποτε επιπλέον διευκρίνιση, μπορείτε να απευθυνθείτε στον εξουσιοδοτημένο συνεργάτη της ALTEC SOFTWARE που παρακολουθεί μηχανογραφικά την εταιρία σας ή στα τμήματα πωλήσεων της ALTEC SOFTWARE: Αθήνα 212.6877000, Θεσσαλονίκη 2310.595600.

Με εκτίμηση,

Εμπορική Διεύθυνση,
ALTEC SOFTWARE A.E.

Έναρξη διάθεσης της νέας εφαρμογής «ATLANTIS Entry E.R.P.»

Στο πλαίσιο της τακτικής μας επικοινωνίας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι από σήμερα ξεκινά η διάθεση της νέας εφαρμογής «ATLANTIS Entry E.R.P.», παράλληλα με τη

ΔΩΡΕΑΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ του «xLINE E.R.P.» με το
«ATLANTIS Entry E.R.P.»

Το «ATLANTIS Entry E.R.P.», ειδική έκδοση της κορυφαίας σε εγκαταστάσεις εφαρμογής της ελληνικής αγοράς «ATLANTIS E.R.P.», έρχεται να καλύψει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την ανάγκη των σημερινών επιχειρήσεων για ένα σύγχρονο και λειτουργικό E.R.P. σε προσιτή τιμή.
Το «ATLANTIS Entry E.R.P.» θέτει νέα πρότυπα λειτουργικότητας και ευχρηστίας με την εξαιρετικά καινοτόμα προσέγγιση τόσο στην επιφάνεια εργασίας όσο και στο σχεδιασμό των ενοτήτων του προγράμματος. Τα μενού και οι οθόνες παρέχουν στο χρήστη όλα τα απαραίτητα εργαλεία για μία μεθοδική, άνετη και υψηλής αποδοτικότητας εργασία.
Όσοι από εσάς έχετε σε ισχύ Σύμβαση Βασικής Υποστήριξης & Συντήρησης στην εφαρμογή «xLINE E.R.P.» μπορείτε ΑΜΕΣΑ & ΔΩΡΕΑΝ να την αντικαταστήσετε με τις αντίστοιχες ενότητες της νέας εφαρμογής «ATLANTIS Entry E.R.P.».
Τέλος, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι ο τιμοκατάλογος της εφαρμογής «ATLANTIS Entry E.R.P.» δε διαφέρει από τον αντίστοιχο του «xLINE E.R.P.», με αποτέλεσμα να προκύπτει ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΑΥΞΗΣΗ στη τιμή της Ετήσιας Σύμβασης Βασικής Υποστήριξης & Συντήρησης.

Βασικά Χαρακτηριστικά

ATLANTIS Entry E.R.P.

  • Νέο User Interface και ενεργή επιφάνεια εργασίας
  • Πολλαπλά menu εργασίας
  • Δυνατότητα δημιουργίας menu ανά χρήστη
  • Πλήρης επανασχεδιασμός ενοτήτων, εργασιών και οθονών
  • Νέοι Browser με απεριόριστες δυνατότητες παραμετροποίησης
  • Νέος ανανεωμένος σχεδιασμός φορμών & εκτυπώσεων
Επικοινωνήστε σήμερα κιόλας με τον εξουσιοδοτημένο συνεργάτη της ALTEC SOFTWARE που υποστηρίζει μηχανογραφικά την εταιρία σας ή με τα τμήματα συμβάσεων της ALTEC SOFTWARE, ανανεώστε έγκαιρα την ετήσια Σύμβαση Βασικής Υποστήριξης & Συντήρησης και αποκτήστε το δικαίωμα να αναβαθμίσετε ΔΩΡΕΑΝ το «xLINE E.R.P.» σε «ATLANTIS Entry E.R.P.».

Με εκτίμηση,

Εμπορική Διεύθυνση,
ALTEC SOFTWARE A.E.